Positieve en enthousiaste reacties

Eric Scheerder, Agile Coach bij ProRail

Samenwerking Kaderloos en inzet “Mystery box”

Mijn mening is dus ook dat de “Mystery Box” een welkome en verrassende aanvulling is in het aanbod van digitale workshops van nu!

Mijn opdracht was een Community of Practice van Scrummasters op te zetten. Voor deze opdracht heb ik een workshop uitgedacht. Samen met Jean-Marc Bilderbeek van Blending Forces hebben we de “Mystery Box Webinar” ingezet om tot doelen 1 en 2 te komen. De Box was ook extra afgestemd op onze wensen: duurzaam vormgegeven - met andere woorden; geen plastic onderdelen in de Box. Daarnaast wilden we inspelen op het feit dat we (te)veel achter een beeldscherm zitten met negatieve impact op onze lichaamsbeweging en levensstijl.

Samenwerkingen met: KLM, Engie, Talpa Media, Bosch, Eneco, Universiteit Utrecht, Salesforces, Gemeente Delft en ProRail.


Eric Scheerder

Jan van Wijngaarden, Managing Director bij AllSolutions

Verstuurde een “Mystery Box” naar alle medewerkers van AllSolutions.

“De "Mystery Box" was een duurzame, creatieve en unieke manier om onze werknemers een hart onder de riem te steken en extra te verbinden gedurende een dynamische periode."

Doel: Een "Outside the box" boodschap thuisbezorgd, inclusief persoonlijke brief en blijvend aandenken voor thuis. 

We waren op zoek naar een manier om alle thuiswerkende medewerkers van AllSolutions op een positieve en anders-dan-anders manier verder met elkaar te verbinden. Omdat ik op zoek was naar een duurzame maatwerkoplossing met een boodschap over de kracht van samenwerken, kwam ik uit bij Blending Forces. Het vele thuiswerken gaf onze medewerkers en klanten een extra uitdaging om ook online optimaal te blijven communiceren en samen te blijven werken. Door extra te investeren in nieuwe vormen van communicatie en trainingen hebben we met zijn allen de schouders er onder gezet met verwachting overstijgende resultaten. Dit maakt me trots en namens AllSolutions wilde ik op deze wijze mijn waardering uiten.

Na het eerste contact is ons team direct met het team van Blending Forces en Jean-Marc Bilderbeek aan de slag gegaan om de optimale samenstelling van de Box samen te stellen. De ‘Mystery Box’ bood ons hiermee een duurzame, verrassende, gezonde en creatieve manier om onze werknemers tijdens thuiswerkdagen te bereiken en onze waardering uit te spreken voor hun harde werken. We hebben de inhoud van de Box afgestemd op onze doelstellingen rond gezond en duurzaam samenwerken en steunden daarmee ook graag de goede doelen van Blending Forces. Een perfecte all solution dus!

Jan van Wijngaarden